Regisztrált |
2006. június 09. |
Fórum kommentek |
3 |

Alapadatok
Évjárat |
1997 |
Motor |
2.0 20V |
Motor |
Teljes motorfelujítás után hengerfej tuning,főtengely és lendkerék könnyítés,280-as Colombo&Bariani vezérműtengely,hozzáigazított chiptuning (limit 8600rpm),állítható benzinnyomás.
|
Légszűrő |
Euflab alumínium szívócső,Green filter direkt
|
Kipufogó |
5 leömlő,60-as cső,kiiktatható katalizátor,3 dobos rendszer,a 2. és a harmadik között 50-es fojtás,dubla végekkel
|
Fék |
Gyári,féknyergek pirosra festve,Brembo lyugatott és mart tárcsák,elől Ferodo DS 2000 betét,hátul Ferodo Premier
|
Futómű
Rúgók |
Weitec -35 mm -es ültetőrugók
|
Lengésillapítók |
Weitec lengéscsillapítók
|
Felni/gumi |
Momo Corse 7x16"195/45-ös Pirelli P Zero Nero
|
Külső
Karosszéria |
Abarth első lökös,CTS hátsó toldat összedolgozva a lökössel,HGT küszöb,Marea Valeo projectoros lámpák,M3 carbon optikás FK elektromos tükrök,feliratok leszedve,hátsó lökiről macskaszem eltüntetve,lefalazott légbeömlő,pirosra szinterezett szelepfedél,HGT hátsószárny,fehér oldalindexek,motorháztető teleszkópok H.I.D 6000K Xenon |
Belső
Ülések |
PRO WRC Monza dönthető,egyedileg gyártott üléskonzollal
|
Kormány |
Gyári bőr kormány
|
Kiegészítők |
váltó krómkeret
|
Zene
Hifi |
Gyári HIFI és hangszórók(6db) |
Tervezett módosítások
Toronymerevítő,műszerek
Egyéb
Tel.:70/2868286
« Vissza az előző oldalra