Regisztrált |
2009. október 14. |
Fórum kommentek |
423 |

Alapadatok
Évjárat |
2000.04 |
Motor |
1.2 16V |
Felszereltségi szint |
Trofeo(sx)
|
LE |
82
|
Nyomaték |
113
|
Súly |
1010 kg
|
Max sebesség |
Szerintem a gyári,de eddig 140 volt a max..
|
Gyorsulás |
Jobbláb függő:)
|
Kipufogó |
Remus
|
Légszűrő |
Gyári
|
Olaj |
Selenia 20K |
Futómű
Fékek |
Gyári
|
Rugók |
Gyári
|
Lengéscsillapítók |
Optimal
|
Felnik |
Nyáron:Hijoin Races 15",télen:acél
|
Gumik |
Nyáron:Michelin Pilot Exalto:195/50 R15
|
|
Télen:Firestone,Hankook:175/70 R14 |
Külső
Szín |
Acélszürke(Grigio Steel)
|
Karosszéria |
Gyári
|
Fénytechnika |
Marea projis fényszóró/Osram Nightbreaker plusz/,Angel eyes karikákkal
|
Kiegészítők |
GT szárny karbon fóliázva |
Belső
Ülések |
GT
|
Kormány |
GT
|
Festés |
Gyári
|
Fénytechnika |
Gyári
|
Középbox |
Marea könyöktámaszos |
Zene
Fejegység |
-Pioneer DEH-2100UB
|
Hangszórók |
Gyári csipogó,ajtókban Titan,kalaptartó mellett Ground Zero
|
Erősítő |
-Ground Zero
|
Mélyláda |
-Alpine
|
Tervezett módosítások
Remus matrica a kipuf fölött,Fiat feliratú fém szelepsapkák,bekerült a Marea középbox is,hátsó ablaktörlő eltávolítva,ledugózva.
Update:Hátsó szélvédő és a hátsó oldalablakok hővédő fóliázása/LLumar/
+amiket még megálmodok,de semmi elmebeteg ötlet arra ott vannak mások... :)
Egyéb
102000 km után megtörtént a vezérműszíj,görgő és a vízpumpa csere:
alkatrész+munkadíj=36500Ft.
103400 km után összes gyertya lecserélve meg a pipák is.
Össz.:12500Ft.
Végre valahára megtelt az utastér kellemes mélyekkel!Transmitter száműzve...:)
Egy utolsó gondolat:
"Nem az a lényeg,hogy erősebb e,hangosabb e,hanem az hogy mikor meglátod,elgondolkozz azon,hogy miként lehet egy autónak a lelkét a külső megjelenésbe burkolni,megértsd és elfogadd,hogy az e fajta szenvedély már túlmutat az ép emberi elmén..."
...Zalaegerszeg...
« Vissza az előző oldalra