Jelenleg 1 online 5438 tagból és 6 látogató olvassa az oldalt.
lovei1 » Adatlap
Regisztrált 2010. május 13.
Fórum kommentek 2
lovei1 » Fiat Bravo

lovei1 » Fiat Bravo (1430)

Alapadatok

Évjárat 1996
Motor 1.6 16V
Állapot Az autó teljesen szét lett szedve. Komplett felújításon esik át, kivéve a motor.
Felszereltségi szint SX
LE 103
Súly 1050
Kipufogó kétoldali a hátsó kerekek előtt/ mostmár csinos sportdob
Légszűrő direkt

Futómű

Fékek HGT tárcsás híd
Rugók gyárik, de 5 személlyel ültetett :D
Felnik 15" porfestett alu
Gumik 195/45 ZR15, Good Year 195/50 hátul

Külső

Szín Az új fényezését megkapja legkésőbb Júniusig! Az új szín még kérdéses .
Karosszéria Teljes alvázvédőzés megtörtént, rozsdamentes állapot, ahol kívánja ott egy kis szórókitt.
Kiegészítők Az üvegszálas motorháztető elkelt, a helyére jön majd egy gyári darab kicsit morcosítva.

Belső

Kormány gyári lufis
Festés PPK Griogio Degas Deltron- Lacrit

Zene

Fejegység LG lac
Hangszórók gyári
Erősítő a sub csőben van beépített

Tervezett módosítások

festetés, hangcucc, kárpitozás , kilóméteróra hátlapjának cseréje, Projektoros lámpa beépítése, meg még időközben kialakul :)

Kasztni kijavítva, belseje teljesen újrafestve
Díszlécek lefalazva
Kábelköteg újrabandázsolva
Fűtésrendszer kitakarítva
kábelköteg és a motor, futőmű, és minden egyéb helyre került, kivéve az utastér kárpitozását és berendezéseit, mert lassan de biztosan jön a fényezés :D

Egyéb

2009. áprilisában lettem a "boldog" tulajdonosa a Bravónak. A megvétel nagy örömmel töltött el, mivel ez az első autóm. Megvétel után ahogy illik komplett vezérlés csere. Itt kezdődött a probléma, mivel a pancser szerelő eltörte a spanoló görgő alaplapján található csapot. Na ezt ahogy elő van írva megtákolta. Ennek az apróságnak köszönhetően "csak" kétszer ugrott el a vezérlésem, szerencsére csak 1 foggal. Ezt a két mutatványt elég rendesem bánta pénztárcám. Utána jött az üzemanyag szivattyú halála. A bontóból a harmadik üzemanyag szivattyú volt a jó, még jó, hogy a bontósok "mindent" bevizsgálnak. Ezt a problémát is megoldottuk, jött a következő : elszakadt a motortartó bak acél csavarja, ennek örömére lecsüccsent a motor a földre, a váltókar meg majdnem eltörte a bordáimat :D . Akkor ismét irány a bontó, mivel az alumínium tartóbakba úgy bele volt gyógyulva a csavar, hogy préssel se lehetett kinyomni. Telefonálok a b***asz bontósnak,hogy mi kellene8 mivel 30 kilométerre van), hogy van-e . Gondolom érezte rögtön a pénz szagát, mondta, hogy természetesen van. Mire oda értem kiderült , hogy nagyon nincs :( . Egyik ismerőstől szereztem, így ismét csatasorba állhatott a gép. Már majdnem 2 hónap eltelt, mire a töltés jelző lámpa már sajnos nem aludt el :( . na akkor irány generátorra vadászni. Meglett az egyed már csak a régit kellett leszedni. Persze, hogy ez se akart lejönni a helyéről. 1 napig tartott mire sikerült leszülni helyéről, mer ugye az alumínium meg az acél összerohadt, ahogy az elő van írva. Nemrég újítottam fel az önindítómat is.

December 28-án vetem egy üres kasznit, ebből lett kijavítva a sok rozsdás elem. Kábelköteget kidobtam belőle, motor bölcsőstől "kiugrott" tank átmosva, fékcsövek legyártatva, fékgarnitúra cserére szorul, de az is meglesz.
Motortér újra lett fújva, a beltérrel együtt. Nemsokára jön az új fényezése.
Egyenlőre ennyit, ha haladok valami érdemlegeset, akkor azt megosztom itt.


2012.10.02.
Elől 195/45 ZR15 .
Megvan a HGT hátsó híd ! :)
Féktárcsák lecserélve
Még mindig csak szórókittben csillog a gép :(
Hűtőmaszk lefalazva, kittelgetés ....

1-s.jpg 2-s.jpg 3-s.jpg 4-s.jpg 7-s.jpg 8-s.jpg 10-s.jpg 11-s.jpg 13-s.jpg



« Vissza az előző oldalra