Jelenleg 0 online 5434 tagból és 5 látogató olvassa az oldalt.
nemethgabor » Adatlap
Regisztrált 2011. július 02.
Fórum kommentek 5
nemethgabor » Fiat Bravo

nemethgabor » Fiat Bravo (1642)

Alapadatok

Évjárat 2001.05
Motor 1.6 16V
Felszereltségi szint Eredetileg SX,de már majdnem HGT :)
LE 122 LE
Nyomaték 161Nm
Súly 1136Kg
Max sebesség 210Km/h
Gyorsulás 8 körül
Kipufogó Remus duplacsöves sportkipufogódob
Légszűrő K&N típusspecifikus sportszűrő

Futómű

Fékek Elöl 257-es hátul 240-es tárcsa.
Tárcsák,betétek Brembo Max sportféktárcsák elöl hátul, Brembo sportfékbetétek elöl-hátul.
Rugók Elöl gyári,hátul HGT.
Lengéscsillapítók Elöl KONI,hátul Monroe
Felnik Nyári alufelni: ENZO Cup 7,5"x16" ET25 , Téli alufelni: Rial Viper 7"x15" ET37
Gumik Nyári: GT Radial Champaro UHP1 205/45 R16 Téli: Matador SibirSnow 195/50 R15

Külső

Szín PPG Black Ink 820
Karosszéria Karcos,sérült de még mindíg szép :D
Fénytechnika 2 szett Osram Night Breaker Unlimited izzó, Full LED-es hátsó lámpák,Projectoros fényszóró, DRL menetfény (E jelzéssel!) LED lábtér és utastér világítás
Kiegészítők Gyári HGT szárny, OMP toronymerevítő, műbizonylatos LLUMAR fólia /Comfort sorozat/ SERIFF alsó motor-váltó védőlemez

Belső

Ülések Bőr belső (sötétkék)
Kormány HGT bőrkormány
Festés Gyári újrapolírozott
Légzsák(ok) Vezető oldali,utas oldali,oldallégzsákok
Fénytechnika LED csík az utastérben,csomagtérben,kesztyűtartóban
Akkumulátor EXIDE Premium EA770 77Ah 760A indítóárammal
Egyéb Sport hőmérő, Ambi Pur :) Teljes karosszéria hangszigetelése SinusLive bitumenlapokkal.

Zene

Fejegység Pioneer MVH-1400UB
Hangszórók Ajtóban 5x7" ovál HERTZ 570.5
Hangszórók Csipogó helyén Mac audio 8.7
Hangszórók Kicx csipogók az A konzolon,
Hangszórók Hátul gyári helyen 13-as Pioneer
Erősítők 2db Ground Zero 1db Voicekraft
Mélyláda Alpine SBG-1244BP
Teljesítmény 548W RMS.
Zajcsillapítás SinusLive csillapítás (teljes karosszéria)

Tervezett módosítások

Új sportkipufogórendszer kellene :)

Egyéb

Borzalmas állapotba került hozzám, tele volt elektronikai hibákkal,ronda lemezfelni volt rajta,kopott gumi, csúszó kuplung,szóval nem nagyon törődtek vele. Amiért megvettem: Jó motor! Én magamnak rendbe pakoltam. Tettem bele új vezérlést,mindenféle olajat,szűrőket, felújítottam az elektronikát,kapott kevlárkuplungot,HGT hátsó futóművet. új Brembo sporttárcsákkal és betétekkel,8 db minőségi alufelnit, új garnitúra téli-nyári abroncsokat... Extraként a teljes karosszéria is ki lett zajcsillapítva, és a kapott egy felsőkategóriás 8.1-es autóhifit is. Lehet mondani hogy jó dolga van nálam. Cserébe még sosem hagyott az autó cserben, mindíg üzembiztosan közlekedek vele. Tudom hogy olasz,és nyomott a piaci ára,de én szeretem,és nem bántam meg amennyit ráköltöttem mert egy jó kis olasz autó lett belőle. Egyszer ki lesz szépen lakatolva, és kap egy új fényezést is, de oda bizony sok pénz kell :) Fejlesztés alatt áll.

1-s.jpg 2-s.jpg 4-s.jpg



« Vissza az előző oldalra