Jelenleg 0 online 5482 tagból és 9 látogató olvassa az oldalt.
Gery19 » Fiat Brava

Gery19 » Fiat Brava (1504)

Alapadatok

Évjárat 2001. 11.
Motor 1.2 16V
Felszereltségi szint SX Limited Edition
LE 82
Nyomaték 114
Súly 1040
Max sebesség 200 már megvolt.
Gyorsulás 11.2s
Kipufogó Gyári rendszer katalizátor kipucolva, új rezonátor és saválló ovál vég (folyamatosan foltozgatom, míg meg nem unom!)
Légszűrő Nyáron: direkt 70-s csővel a fojtó szelepig. Télen: gyári
Motortér Tiszta!

Futómű

Fékek Gyári
Elöl Tárcsa(257mm)
Hátul Dob (egyenlőre...)
Rugók Ismét a gyári magasságon
Lengéscsillapítók Monroe elől-hátul
Felnik Nyáron:Borbet BS 7.5x16"
Télen: 5.5x14" Lemez
Gumik Nyáron: 195/45 R16
Télen: 185/60 R14

Külső

Szín Fehér+Fekete tető
Karosszéria Marea sárvédők,motorháztető+díszrács,lökhárító és zárhíd.
Fénytechnika Angel eyes Marea projektoros, teljesen egyedi első lámpák,hozzá Feketített indexfoncsor, borostyán sárga helyzetjelzők, Xenon,
Kiegészítők Minden díszléc színre fújva.Hátsó ablaktörlő száműzve

Belső

Ülések Gyáriak (+ülésfűtés)
Kormány Marea multis gyári lufis
Pedálok Alumínium
Festés Fehér karikák a műszerek körül,
Fénytechnika Teljes beltér fehérítve, műszerfal, középkonzol, lébtér...
Egyéb "Audi A6 bőr könyöklő" befaragva Akksi feszültség visszajelző (hasznos!)

Zene

Fejegység JVC (kdr 302)
Hangszórók Elől gyáriak
Első szett Gyári csipogók és 13-as az ajtókban
Hátsó szett MAC audio oválok a kalaptartóban 100/300W
Erősítő 2csatornás technics 2X250W
Mélyláda 30cm-s JBL 400W (jelenleg szubcsőben)
Kábelezés Connetion

Tervezett módosítások

Az autó a továbbiakban már nem módosul.
Ezen állapot fenntartása a cél!

Egyéb

Egyszerűen imádom!



"Lehetsz te a legjobb néha az se elég
Még ha ki is sakkozod a dolgokat és egy lépéssel az ellenfeled előtt jársz az előre látás mindig csak egy szintig működik. A többi szerencse dolga. És ha elfogy a szerencséd, neked is fizetned kell, mindegy hogy ki vagy."


Videó:http://www.youtube.com/watch?v=dNuGid_QisA

1-s.jpg 2-s.jpg 34-s.jpg 56-s.jpg 58-s.jpg 59-s.jpg 67-s.jpg 68-s.jpg 70-s.jpg 71-s.jpg 72-s.jpg



« Vissza az előző oldalra