
Alapadatok
Évjárat |
1997.12 |
Motor |
1.4 12V |
Kipufogó |
Műszaki miatt gyári :) egyébként Hd racing végdob.
|
Légszűrő |
K&N Direct
|
Teljesítmény |
80Le
|
Váltó |
C514 rövidebb difivel.
|
Állapot |
tps elfokolva ,be és kiömlők tágítva szívócsonk bővítve ,olajzó pók feltágítva. |
Futómű
Felnik |
Mak 15'
|
Gumik |
195/50 15'
|
Fék |
Brembo féktárcsa,Ferodo betét. |
Külső
Szín |
Bluforest.Friss telifény
|
Világítás |
Marea Lámpa.Ködlámpa utólag.Xenon.
|
Külső |
Karbon oszloptakaró és tető.Típusjelek eltávolítva.Motorháztető kitámasztó teleszkóp.
|
Belső
|
Marea kartámaszos középbox.
|
|
kesztyűtartó és középbox világítás.
|
|
Utólagos szervó.
|
|
Utólagos el. ablakok és tükrök.
|
|
Távirányítós központizár,
|
|
Marea műszeregység.
|
|
Fényszóró magasságállító.
|
|
Motoros csomagtérzár. |
Zene
Fejegység |
Milion d1307 1din 7"
|
Hangszórók |
Auditor VL csipogók és közepek,hátul Mac Audio 3 utas.
|
Erősítő |
Mac Audio aktív láda 400W |
Tervezett módosítások
1,6 vagy nagyobb motor.
C513 váltó.
Tárcsás hátsó híd.
Nagyobb féktárcsák, nyergek.
17" felni.
Sport szilent, ültetés.
Hgt belső vagy Recaro ülések.
Hátsó ajtó és kilincsek lefalazása.
Egyéb
A gyári motorban már szinte mindent kicseréltem, a konstrukcióhibák engem is érintenek sajnos. Nem "boyracer" autót akarok csinálni belőle, csak az igényesség és a jóízlés határán átalakítani. Még soha nem hagyott cserben pedig a munkám miatt naponta 140 km-t használom.
« Vissza az előző oldalra