Jelenleg 0 online 5564 tagból és 14 látogató olvassa az oldalt.
» EuroNCAP törésteszt (Bravo 1.9 Multijet, 2007)

2007. május 24. | Beküldte: Ocsy

Frontális ütközés

Pontszámok:


Felnőtt utas védelem
frontális ütközés: 13 pont (81%)
oldalütközés: 16 pont (100%)
póznateszt: 2 pont (100%)
figyelmeztető jelzés a biztonsági öv becsatolására: 2 pont (csak az első öveknél)
összesített értékelés: 33 pont

Gyermekvédelem
gyermekvédelem: 36 pont (73%)

Gyalogosvédelem
gyalogosvédelem: 16 pont (44%)

Ütközésvédelem, sérülésveszély:

Ütközésvédelem, sérülésveszély Osztályozás

Frontális ütközés:


Frontális ütközés

A Fiat sokat tett annak érdekében, hogy megelőzze a műszerfal által okozott sérüléseket, de a kormányoszlop és a gyújtáskapcsoló még mindig veszélyt jelent a vezető combjaira. Az utascella a félátfedéses ütközés során stabil maradt, az A oszlop csupán 6 mm-t mozdult el hátrafelé, és a kormány is csak 3 mm-rel csúszott feljebb.

Oldalütközés:

Póznateszt

Az oldalütközés következtében csak a vezető mellkasát érte enyhébb nyomás. A póznatesztet az autó maximális pontszámmal teljesítette.

Gyermekvédelem:

Gyermekvédelem

A tesztet egy másfél és egy hároméves gyermeknek megfelelő bábuval hajtották végre, mindkettő a hátsó ülésen menetirányba fordított Britax-Römer Duo Plus ISOFIX típusú gyermekülésbe volt bekötve.
A bábuk nem szenvedtek sérülést, de a hátsó ISOFIX bekötési pontok helye nincs eléggé kiemelve. Az utasoldali frontlégzsák kikapcsolható, így az első ülésbe menetiránynak háttal fordított gyermekülés helyezhető, de a légzsák ki- vagy bekapcsolt állapota nincs a kellő mértékben jelezve a vezető felé. Ezeknek az apróságoknak a kiküszöbölésével az értékelés 4 csillagos lehetne (mindössze 2% hiányzik ehhez a minősítéshez).

Gyalogosvédelem:

Gyalogosvédelem Osztályozás

A lökhárító közepe, a fényszórók feletti terület és a motorháztető középvonala az átlagosnál jobb védelmet nyújt, az orr-rész középső éle és a motorháztető, illetve a szélvédő előtti terület két széle viszont súlyosabb sérüléseket okozhat.

A tesztelt modell:

2007-es évjáratú balkormányos Bravo 1.9 Multijet Dynamic
Tömeg: 1300 kg

Biztonsági felszerelése:
vezetőoldali frontlégzsák
utasoldali frontlégzsák
első övfeszítők
szervokormány
oldallégzsákok
függönylégzsákok
övfeszítők és överő-határolók az első biztonsági öveken
hátsó ISOFIX bekötési pontok


Forrás:
EuroNCAP